Inschrijfmodule
Vanaf 01/01/2021 hebben wij De vernieuwde inschrijfmodule. Deze kan werkelijk alles en doet het allemaal ook nog eens met het grootste gemak. Het is zelfs mogelijk om, met deze inschrijfmodule, nu helemaal niets meer zelf te doen.
Ga er maar even voor zitten en dan zal het duidelijk worden dat inschrijven nooit meer hetzelfde zal zijn.
Dit systeem laat zich kenmerken door:
- De gehele inschrijfpagina wordt kant-en-klaar opgeleverd, op maat gemaakt voor uw evenement.
- U bepaalt zelf wat, wanneer en hoe u zaken zelf wilt doen.
- Zelfs de gehele afhandeling kunt u uit handen geven.
- Ook mutaties, vragen, opmerkingen en ander FAQ’s kunnen door ons volledig afgehandeld worden. Gemakkelijker kan het niet.
- Incasso via bank, credit card, Ideal, contant, Giropay, het is allemaal mogelijk.
- Nieuwsbrieven, op naam gemaakte mail, algemene mail, ook weer allemaal mogelijk en ook hier weer volledig voor u geregeld.
- Gemakkelijk bedienbaar.
- En nog veel meer.
Unieke mogelijkheid voor-, na- en dag-inschrijvingen.
Via een reserveringsmodule kan de deelnemer tot vlak voor de start de gegevens invullen en met deze bevestiging op simpele, snelle en zeer deelnemers vriendelijke wijze het startnummer ophalen. De gegevens staan al netjes ingevuld in het systeem.
Ook deze module wordt helemaal op maat gemaakt en voor u ingeregeld.
Ideaal voor sponsoren
Juist de inschrijfsite en de uitslagen site zijn druk bezochte pagina’s. Daar wilt u uw sponsor presenteren. Tot nu toe ging dat niet echt makkelijk. Met deze module is het “appeltje eitje”. Sponsoren komen in de inschrijfmodule nadrukkelijk naar voren, natuurlijk met logo van de sponsor.
De toevoeging van sponsoren op de inschrijfsite en mailfuncties is op maat in te regelen, hoeft u allemaal niet zelf te doen.
Extra service aan deelnemers
Wellicht wilt u dat deelnemers doneren aan het goede doel, of t-shirts kunnen kopen, een medaille laten graveren, meedoen aan de barbecue. Wat u ook aan wilt bieden, het is heel makkelijk in te regelen in deze module.
Betalingen
Alle betaal mogelijkheden zijn in te regelen. Bank, Credit card, Giropay, contant etc.
Beheer
In uw persoonlijke dashboard en exportfuncties kunt u op alle wijzes allerlei selecties op het bestand maken. Van betalingen, verwachte betalingen, verkoopdiensten, overzicht deelnemers tot geografische bepaaldheid, alles kan.
Marketing
Met alle marketingtools kunt u de deelnemers op maat informeren via de mail. Een automatische bevestiging van deelname of een e-mail op persoonlijke naam is mogelijk.
De deelnemer
Onderstaand vind u een overzicht van de actieve inschrijfpagina’s. Voer uzelf als test eens in als deelnemer en ervaar het gemak en de eigentijdse look van de module.
Link: Overzicht inschrijfpagina’s
U kunt deze module in-frame/embedded op uw eigen website zetten, zodat de deelnemer op uw eigen website blijft.
Praktisch
Wanneer u een idee wilt hebben van de beheer module dan is een mailtje voldoende. We sturen u dan een inlogcode en u kunt in het voorbeeld evenement alles bekijken. Alles is hier als voorbeeld opgemaakt en volledig op maat in te regelen naar uw evenement t/m de benoeming van de velden aan toe.
U wilt direct beginnen? Dat kan ook. Binnen 24 uur bent u online met uw inschrijvingen.
De kosten
Het mooie is dat de kosten veelal op hetzelfde niveau liggen als wat u gewend bent. Hier kunt u het volledige kostenoverzicht vinden: Kostenoverzicht voor 2024 en het kostenoverzicht voor 2025.
U kunt met deze tool ook alvast een proefberekening maken van uw kosten.
Vragen?
Stel ze gerust en u krijgt snel antwoord. Ga naar contactpagina.